Två hål? Det visste jag inte...

Jag och utb. studenten Brock satt på Starbuck's igår och fikade. Vi snackade om piercingar och jag berättade att tre av mina fem hål i öronen hade läkt ihop och att jag tyckte att det var synd eftersom jag gillade dem. Av någon anledning så tog jag ett örhänge och försökte få igenom hålet där jag förut hade en 4 mm earplug, och otroligt nog så gick örhänget igenom! Jag blev sjunkt glad! Det tog bara ett par sekunder innan det kom ut på andra sidan. Fattar inte varför jag inte testat det tidigare... Har ju saknat de där hålen i säkert över ett år!
Eftersom inlägget innan detta handlade om Avatar så fick bilden nedanför bli blå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0