Brasilianaren..

Det var kul att träffa Rafael idag, men lite jobbigt att tänka på att man inte kommer att träffa honom på säkert flera år framöver. Vi traskade omkring lite på stan och inne på Saturn bland elektronik. Vi fick oss ett gott skratt när jag råkade pilla på en överdrivet stor mobiltelefon som verkade vara till för gamla människor, så började den att tjuta som en ambulans och jag kunde inte få stopp på den! Haha usch så pinsamt men satan så roligt! Haha :D
Han hjälpte mig att hitta födelsedagspresent till min värdmamma, den blev väldigt bra! Hoppas att hon gillar den lika mycket som jag.
Vid 18-tiden sa vi hej då. Hoppas att vi ses någon gång igen!

På kvällsingen tillbringade jag en stund hos Max, vi käkade pizza. Han berättade att han hade en bra födelsedagspresent på gång, blir lite nyfiken! Dock vill jag inte få någon present av honom, eftersom jag aldrig gett någon speciellt bra present till honom, hehe.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0