Tävlingar

Denna helg hängde jag för första gången med Maxi till hans cykeltävlingar. Det var roligt och intressant, trots monsterhuvudvärken jag hade igår, förstår inte hur jag kunde överleva! Jag var nära att spy på vägen hem pga. smärtan, usch usch...
På fredagen hade han tävling inomhus på bana och igår körde han utomhus. Jag agerade fotograf båda dagarna och det är inte lätt alls att fota sport när det går fort. Jag tog ett par hundra bilder, men få blev bra. Jag får ta och bättra min utrustning och mina kunskaper tills nästa gång jag ska fota någon sport, för det är ju det roligaste och mest utmanande man kan fota!
Idag körde han ännu en tävling utomhus, stackarn som var tvungen att cykla i regn. Tur att jag inte åkte med, hade inte velat stå blöt i regnet/haglet! Jag har istället suttit hemma och slappat framför datorn hela dagen, har fortfarande lite huvudvärk men det är nog pga. vädret. Har suttit och rensat igenom och flyttat alla bilder ifrån helgen, omplacerat och rensat andra bilder m.m. Det tar längre tid än vad man tror... usch! Och nu ska jag försöka göra lite läxor, kommer gå segt som vanligt...
Hur var valborg för alla er där hemma? Jag tyckte det var rätt skönt att slippa det i år.
Ha en trevlig söndag allesammans :)



Första starten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0