Årets första halsduk

Hey yo!
Senaste veckan har det hänt en hel del, det är anledningen till den dåliga uppdateringen. Jag jobbade för andra gången i fredags, det var lite kämpigt men jag fick ihop en hel del bra bilder ändå, dock för få. Det var sjukt jobbigt att fota på en av klubbarna pga. en full grabb som klängde på mig halva kvällen... Fy fan!
På lördagen hade jag kräftskiva hemma och några av mina närmaste vänner kom hit, det var riktigt mysigt och roligt men det var sjukt jobbigt att fixa i ordning innan och sen städningen efteråt bör man inte ens tala om, fyfan så jobbigt! Haha. Men det var ju helt klart värt det!
Idag efter skolan så stannade jag en stund i biblioteket (jo, jag har blivit pluggis) och jobbade med en samhällsgrej innan jag stack till stan och shoppade och träffade chefen. Jag hoppas att han köper nytt objektiv till kameran, för jag vill inte behöva säga "tyvärr, kameran är trasig igen" när partyfolket står och posar snyggt, så hände det ofta i fredags, piiiinsamt! hehe

Nu måste jag duscha, plugga och sova... ciao :)
 

Införskaffade mig stans härligaste halsduk idag





Var in en sväng på indiska med och hittade dessa ljuvliga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0