Julen är snart här :)

Jag kan knappt tro det... Den första terminen i gymnasiet har redan gått! Tiden har gått sjukt fort och det är tack vare mina nya söta vänner i klassen :) Ni som gör livet till guld, som vissa andra har svårt att acceptera..
Imorgon efter avslutningen ska vi dra och fika på stan, kul! :)
Idag efter skolan så gick jag med evelina, sofie, boman, erik och amanda till stan. Några droppade av direkt men jag gick och köpte lite saker, bl.a en snygg top som jag ska ha imorgon! Jag hittade också en söt tomte som mormor och morfar ska få i julklapp :)
Efter det så gick jag och Carl och gymmade lite. Jag hade så mkt träningsvärk från innebandyn igår så jag pallade inte att träna så hårt idag.
På gymmet träffade jag "gymmar'n" som jag kallar honom, han jobbar på Hollywood i stan och tidigare i veckan så hjälpte han mig att hitta snowboardboots inne på Hollywood. Han e schysst och han hejade på mig på gymmet, så han hade altså inte glömt mig! :P haha. Tyvärr kunde han meddela att de inte fått in några nya brädor till Hollywood i stockholms butik! Lite synd för jag behöver en ny bräda!
Nu ska jag visa bild på min nya top :) ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0