Måndag

Idag har jag handlat lite mer julklappar, men tyvärr tog ju pengarna slut så jag har fortfarande kvar att handla till syrran. Jag drog en stund till simon och såg lite på tv, men vi hann inte ses så länge för jag skulle på övningskörningskurs med päronen klockan 17.00. Jag och pappa åt på Burger King innan, vi tog nån Whooper pinata eller vad den nu hette, stark som satan var den i alla fall!
Kursen var spännande, men lång! Det tog över 3,5 tim! Men den kändes verkligen nödvändig, förstår inte hur man tidigare kunnat övningsköra rätt utan att behöva gå sån kurs!
Vi kom hem sent och det var bara att börja packa eftersom vi drar till Dalarna imorgon kväll och jag ska vara borta hela dagen. Jag har packat lite mer än hälften nu i alla fall, men måste sova nu.
God jul & Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0