Söndag 2:a advent

Hellu! Igår åkte jag till Sara, vi hade inget att göra så vi drog till Helenelund där vi träffade Sofie, Evelina, Rickard och Martin sen åkte vi tillbaka. Vi hade skit kul på tåget och muppade oss som fan! Sen satte vi oss på MAX en stund sen gick vi hem. När vi kom hem så dunkade Saras mor hög ABBA-musik :P Det slutade med att vi satt och såg på "Mamma Mia", fast vi såg bara halva, sen blev alla trötta!
Jag hade världens bästa dröm, jag drömde att jag träffade världens sötaste och mysigaste kille!
Jag blev så ledsen när jag vaknade för det var ju bara en dröm! :(
Vi vaknade till ABBA när Saras käre mor åter igen dunkade musiken ;) Haha.
Jag, Martina och päronen drog på julbord på Odinsborg med familjen Bergström. Det va väldigt gott och mysigt!
Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag sova :)



jag ritade för att fördriva tiden :)
(miniatyr)



Efterrätten på Odinsborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0