Påsklov i Dalarna!

Nu sitter jag uppe i vår året-runt-stuga i Fryksås och kollar runt lite på internet samt diskuterar mitt kommande utbytesår med min bästa killkompis Erik. Han är ganska mycket emot resan eftersom han kommer sakna mig, men jag tror endå att han förstår att det kommer bli en stor och bra erfarenhet för mig! Han överlever!
Igår kom vi upp hit till Dalarna och idag blev första skiddagen i backen. På förmiddagen gick det ganska så bra att åka men efter lunch blev det plaskigt i backarna och trögt att ta sig fram, det var lite tråkigt! Så vi åkte hem vid 13-tiden och jag och martina satte oss ute och solade lite. Jag kände för att aktivera mig med någonting så jag plockade fram en spade och började skotta bort all snö på uteplatsen, Martina hakade direkt på och började skotta. Efter två timmar var vi helt slut och arbetet hade gett resultat! Nu har jag dock ont i svanken....suck!
Imorgon skulle det tydligen bli dåligt väder så vi åker kanske en liten stund i backen om det går och sedan drar vi förhoppningsvis ner till stan och shoppar lite.
Nu ska jag snart hoppa i säng så jag orkar ta mig upp imorgon!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0