Rolig helg!

Igår jobbade jag på vandrarhemmet, det var inte så värst mycket. Sen på kvällen drog jag till Knivsta på fest hos Richard. Det var väldigt kul! Erik den klenisen spydde! Stackars liten pojke! Själv drack jag måttligt och blev istället bakis idag. Jag sov hos Sara eftersom jag missade bussen hem. Jag mådde inte direkt bra när jag skulle till jobbet heller! Jag hade världens huvudvärk och åt inte frukost förän ca 11.40! Sen började jag må lite illa också, jobbigt!
Efter jobbet så drog jag hem direkt. Jag har inte gjort något vettigt här hemma heller förutom att städa rummet, äntligen tog jag tag och gjorde det!!
Nu diskuterar jag med lilla Gustav om allt möjligt. Ska snart gå och sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0