Stan idag

Hallå kära dagbok! Idag var skolan allt annat än ovanlig, tror jag. Jag gick till skolan med skavsår kan jag berätta, det var inte alls skönt...! Jag var också duktig och jobbade lite mer på min Amazonas-uppsats! Jag och Erik tog en promenad till stan efter skolan. Vi kollade runt lite på MQ utan resultat innan vi gick till Claes Olsson där jag köpte minneskort till min nya kamera som jag fick hem igår, en Canon EOS 450D!! :D Jag har test-fotat lite idag och den känns suverän!
Efter att Erik åkt hem så träffade jag Gustav och gick på stan lite med honom. Han skulle köpa ny tröja och hittade en vit t-shirt som han köpte. Efter det så slog vi oss ner på Wayne's och fikade lite, mums! Vi känner ju inte varandra så värst bra, men satt ändå och pratade om allt möjligt, som t.ex. livet.
Sen fick jag som tur var en påminnelse på mobilen om att jag hade gyminstruktion idag klockan fem. Jag hade ju inget ombyte med mig, så jag och Helen (sjukgymnasten) satt istället utanför gymmet och gick igenom bra övningar för mitt knä.
Senare på kvällen blev det löpträning med damlaget, det var kul! Vi åkte Lindströms röda lilla bubbla till träningen, lite kul! Haha :P
Och just nu så står jag med träningsmaskinen på låret och magen, det pumpar som satan i mina muskler! När den är klar så ska jag sussa.
God natt!

  
Erik - Apelsinjuice - Gustav
Söta grabbar va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0