Äntligen hemma från Öland!

Idag kom vi äntligen hem från Öland! Vi har haft det superbra med fint väder nästan alla dagar och solat och badat. Jag orkade dock inte blogga så mycket när vi var där borta. Det blev rix fm festival i torsdags - det var nice!
Ikväll var jag över till någon fest hemma hos Alex. Det var många 93-fjortisar där, lite tråkigt... Men jag hittade Alexandra Rosén där och hade ett lååångt samtal med henne, trots den höga musiken. Det  var jättekul att träffa henne igen! Jag har nog inte träffat henne sen vi slutade 9:an (då vi hade gått samma klass i 3 år). Av någon konstig anledning så drömde jag, för några nätter sen, att hennes familj och min familj bodde i samma hus.... Fattar inte vad den drömmen fick sin inspiration ifrån!
Trots att det fanns lite roligt folk där så tröttnade jag rätt snabbt och ville hellre dra hem igen. Kan bero på att jag är lite trött efter den tidiga uppstigningen och hemfärden från öland. Danne tjatade om hur ledsen han var över att jag ska flytta till Tyskland på fredag. Han ville inte alls att jag skulle lämna Sverige! Skönt att man kommer känna sig lite saknad! Då vet man att det finns någon anledning att sedan flytta tillbaka till Sverige, nästa sommar.
Nu ska jag kika ut och kolla vad de andra i familjen gör. Det är så tyst utanför.... De kanske sover?




läste Twilight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0