Handbollsturnering i Dormagen

Imorse försökte jag för första gången väcka Matthias, han blev inte glad alls! Han tjatade bara om att jag skulle gå ut och jag gav upp..
En kvart senare kom han upp i alla fall. Vi åt frukost och drog iväg (jag, Gabi, Martina och Matthias) på handbollsturneringen i Dormagen som avslutades idag. Jag satt och kollade på massor av matcher, rätt kul att se faktiskt! Jag glömde kameran hemma, tråkigt! Jag ville ju fota.
Matthias lag kom på andra plats, och som vanligt så tyckte Matthias att han hade spelat dåligt, vilket vi andra inte höll med om!
Vi drog hem efter prisutdelningen och efter det så har jag inte gjort så mycket. Jag snackade lite med lillbrorsan Christian om Twilight och fiskar, redigerade bilder på datorn, gav Matthias bilderna från turneringen igår och försökte installera skrivaren till datorn (funkade inte).
Sitter nu och borstar tänderna, idag ska jag gå och lägga mig lite tidigare hade jag tänkt..
God natt!


Prisutdelningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0