ingen rubrik...

Längsta skoldagen hittills var idag. Jag gick till 16.00 och var väldigt hungrig när jag åkte hem. Jag måste lära mig att packa lunchlådan lite bättre...
Vi hade fotografering idag. Vi är 75 st i hela 11-klassen och alla skulle få plats på en och samma bild! Jag längtar tills vi får hem bilderna! Vi tog också porträttfoton, hoppas att min bild blev bra.
Det är ibland lite läskigt att åka bussen hem eftersom det finns något ställe som bussen alltid kör förbi, där folk som gör socialtjänst (begått brott tidigare) jobbar.... Så det är alltid skummisar på bussen...Läskigt!
Efter skolan så drog jag med Gabi och Christian till Chorweiler och lämnade Christian på simskola. Jag och Gabi tog en runda i affärerna i shoppingcentret och jag köpte en vit penna. Det kan ju vara bra att ha, man kan ju aldrig veta! :)
God Natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

du måste skicka ett foto till mig gumms! :)<3

2009-08-29 @ 02:00:01
URL: http://lindageriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0