Sommarkonsert och handbollsturnering med fina grabbar

Hej kära dagbok och läsare! Idag var jag med och såg Christian spela trummor på sommarkonserten de hade med musikskolan han går på. Han var duktig!
Efter det så drog jag med Martina och Gabi till Dormagen och såg Matthias spela handbollsturnering. De vann överlägset den matchen som vi kollade på! Jag fotade lite, men bilderna blev inte så värst bra. Jag vill testa att börja spela handboll, det skulle vara kul!
På kvällen ringde jag pappa och berättade lite om vad jag hittills gjort här i Tyskland. Han berättade att vi har blivit ägare till Elsa, hunden som vi brukar ta hand om! Jippi!!
Ikväll är Ulrich och Gabi på 60-årsfest och Martina har bjudit hem några tjejkompisar. Jag sitter vid datorn och redigerar lite bilder, spelar lite piano och tar det lugnt.
Imorgon drar vi till Dormagen igen och ser handbollsturneringen. Martina och Gabi ska hjälpa till i kiosken/serveringen och jag ska mingla runt lite, kolla på matcherna, spana in grabbar! :)
Hoppas allt är bra där hemma i Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0