Söndagsshopping

Idag drog jag till stationen och kollade runt lite. De har ett par roliga affärer där som är öppna även söndagar, vilket resten av stans affärer inte är. Jag köpte denna snygga väska för 150 kr, helt klart värt! Jag behövde ju en skolväska, denna passar perfekt!
Jag framkallade också ett par bilder på nära och kära. Alla blev bra förutom en, där mycket av bilden försvann när bilden beskars.
Resten av kvällen kommer gå åt till att chilla pga. huvudvärk. Jag hoppas att det snart blir mat för jag är sjukt hungrig. Idag har jag levt på en fralla till frukost och en liten drickyoghurt till lunch... Alldeles för lite, inte konstigt att jag har ont i huvudet..



Kommentarer
Postat av: AgL

Ger dom inte dig mat lr?? :O

Shit, snygg väska föresten :D <3

Ska dra och lägga mig nu, börjar 11.30 imorrn ;) hihi

puss puss <33

2009-08-30 @ 20:54:37
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag (:

2009-08-31 @ 15:18:46
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0