2 lektioner och varm choklad

Min tyska- och filosofilärare är väl ändå för gó! Hon kan prata så att man somnar, är långsam och kommer alltid för sent. Idag bjöd hon dessutom hela filosofiklassen på kaffe och oboy på ett närliggande café, eftersom hon tyckde att en uppgift vi skulle göra var för svår... Haha hon är rolig, den tanten!
Nu har jag varit hemma i någon timme och har inte direkt någon plan för dagen. Ska fixa lite juklappar och slappa.
Och vet ni vad!? Imorse kom vinterns först snö här i Köln! Wooohoo!! När jag steg utanför dörren så sken jag upp som en sol när jag såg snön falla från skyn. Jag såg nog ut som ett litet barn på julafton! Tyvärr var det pyttelite, men det ligger kvar (-2 grader).
Lite mer julstämning nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0