Lilla julafton

Idag hade jag bara 1,5 tim skola sen drog jag till stan och traskade omkring i 4 timmar. Hittade en del till slut, det blev underkläder, örhängen, vantar, vykort och present till Max. Jag hade min stegräknare igång på mobilen och snacka om att jag har varit duktig idag! Jag har gått 15 000 steg idag, high five! Helth goal per dag ligger på 10 000 steg.
Ikväll blev det lilla julafton med älskling. Han fick älgpasta från IKEA (bara för kul skull, tyskar gillar ju IKEA), inramad bild på mig och ett hjärtformat hänglås (det ska vi sätta på bron över Rhien vid Dom som tecken på evig kärlek, för de som vet så finns det en gammal tradition att man gör så).
Själv så fick jag julklapp av både Max och hans familj. Av Max fick jag ett superfint halsband i silver "Zirkonia-stene mit Diamonfire-schliff", har ingen aning om vad det sista ordet ska betyda. Halshandet var i alla fall perfekt för mig, blev lite sur på mig själv som inte hittat ngt bättre till Max, fast jag tycker att hänglåset passade rätt så bra, det har ju en romantisk mening ;)
Av Max familj fick jag en väska och en supermysig badrock, kommer gå omkring i den 24/7!
Men aja, nu ska jag inte babbla mer, ska sova! Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0