Lucka 1

Imorse öppnade jag ivrigt den första luckan på min fina adventskalender! Jag hoppades på något ruskigt kul, men i luckan låg en miniduschkräm... Bättre lycka nästa gång! Fast det var väl kanske bra med en mjukstart, så att det inte började med värstinggrejen, då hade jag nog blivit missnöjd med resten av sakerna om inte de vore lika bra. Tyvärr har jag faktiskt råkat öppna nr 6 litegrann, jag råkade nämligen trycka in tummen i den när jag skulle lyfta upp kalendern.
Skulle du låta bli att kika in om du råkade öppna en lucka i förväg? Jag kunde i alla fall inte hålla mig, så jag kikade in! Och vad låg det där inne då? Jo en ******* :) Hihi, ni får veta på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0