Mascara

Jag är inte alls duktig på att köpa smink, eftersom min mamma alltid sponsrat med smink från Mary Kay som hon förut sålde. Jag har ett lager här på rummet fortfarande och det räcker nog tills jag åker hem till Sverige igen. Jag tycker väldigt mycket om Mary Kays smink, men det kan ju ibland vara bra med lite variation. Har t.ex. knappt användt andra mascaror två olika från MK.
Idag fick jag en dubbelmascara från L'oreal som jag precis har testat, jag tycker att den var riktigt bra! Jag lät bli att böja med ögonfransböjare och det blev snyggt!

L'oreal Volume Shocking
Brosse exacte


 


Kommentarer
Postat av: smäm

att vara sponsrad med smink från mary kay låter inte fel alls :)

2009-12-07 @ 23:08:47
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0