Paket från Svea land

Idag när jag kom hem från skolan så såg jag det gyllende paketet från landet bortom horisonten. Paketet innehöll lite smått och gott, bl.a. julklappar och knäskydd (äääntligen!). Jag fick också ahlgrens bilar och FRIDA-tidningarna som fortsätter komma fastän jag bor utomlands (7 st).
Nu har jag snart tryckt i mig ett helt paket med Ahlgrens racingbilar, mums! Det är rätt sjukt hur onyttig jag är här i Tyskland. Hemma i Sverige åt jag godis endast på helgerna, och då åt jag inte mycket alls, men nu är det helt tvärtom. Jag äter mer i veckodagarna än helgdagarna. Äter något sött varje dag, shit.... Hoppas att detta sockersug vänder när jag kommer tillbaka till Sverige, haha. Som tur är så har jag inte gått upp ett enda kilo sen jag kom hit, trots allt socker. Jag har tur!
God natt allesammans, vi hörs mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Eja

Bilar är mitt absoluta favorit godis :D

Det finns väl att köpa i Tyskland? :O

2009-12-17 @ 21:53:22
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Eja

svar: Då ska jag bosätta mej nära ett Ikea :P haha

2009-12-17 @ 22:32:56
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0