Shopping

Det blev inte tillräckligt med sömn inatt, jag vet inte varför. Jag vaknade varannan timme, brukar göra det när jag sover brevid någon. Vid 9 steg vi upp, efter 6 timmars sömn... Huvudvärk!
Vi åt frulle och spelade tv spel, sen drog jag till stan och Max tog tåget hem till hans familj. Jag drog en shoppingrunda på stan som slutade 500 kr fattigare. Det blev några julklappar till folket hemma i Sverige och strumpebrallor och lösögonfransar till mig.
Till alla mina nära och kära i Sverige som läser detta: förvänta er inget ifrån mig i julklapp, då finns risken att ni blir besvikna! :/
Har inte mycket pengar att röra mig med nu. Köper små julklappar till några av de närmaste, men ändå blir det i slutändan dyrt, suck.... Jag HATAR julklappar! Samtidigt som jag älskar dem... Jag älskar att se folk bli glada när de öppnar en present som man gett dem. Såklart är det också kul att själv få presenter, men inte om man själv inte gett något tillbaka, då får man dåligt samvete!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det var helt underbart att få den feedbacken! jättekul att du tog dig tid att läsa det ;)

2009-12-05 @ 23:42:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Ida

Det gör inget gumman :) Jag vill helst inte skicka över ett paket till dig heller hehe.. det kommer kosta mer än presenten :P haha... men jag har ritat en liten sak till dej

2009-12-11 @ 11:50:40
URL: http://paranoiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0