En helt vanlig torsdag

Idag var Sara gladare som tur var!
Jag såg den där söta killen i skolan idag igen, typiskt att han var med på volleybollen igår, när jag gått och spanat in honom enda sen i måndags, då jag lade märke till honom för första gången! Jag nämner inget namn, men söt är han! :)
Det blev ingen tandläkartid idag som tur var eftersom jag ville byta tandhygienist och fick göra det, så det blir tandläkaren nästa fredag, läskit!
Efter skolan promenerade jag till stan med Patrik och Nicko, trevligt :) sen hakade Amanda på efter halva vägen. Jag gick och köpte en fralla och energidryck och drog till gymmet där jag tränade en timme, skönt!
På bussen på väg hem träffade jag Pontus (PG) som satte sig brevid mig, det va kul att träffa honom! :)
Nu ska jag försöka plugga lite, eller kanske om en stund ;) Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0