Hemma från ledarutbildningen "Sofia 3"

Nu har jag kommit hem från ännu ett "Sofia" läger. Det var väldigt roligt men själva utbildningen var inte lika rolig som förra året. Vi har lekt lekar, spelat rollspel (inte teater, som jag trodde att det skulle vara), lärt känna nytt folk, såg "The Dark Knight" i fredags i vårat hus som vår församling sov i, och gjort massa annat kul! Vi bastade igår, det var väldigt kul och skönt! Jag fick komplimanger från Gustav och Jakob för min mage, den var tydligen väldigt fin och lagom smal :P
Det är otroligt vilken stämning det kan bli på t.ex. mässor! Vi sjöng ut allt vi kunde både igår i den s.k biskopssalen och idag i kyrkan!
Nu måste jag gå ifrån datan, jag återkommer om mer om helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0