Måndag

Varför är man så dum och inte går och lägger sig i tid? Man blir ju bara så satans trött dagen efter! Igår satt jag vid datan hela kvällen och gjorde inget vettigt. Jag packade inte upp mina saker eller någonting sånt där som behövdes.
Nu sitter jag i skolan och har ingen engelska, synd att man inte visste det igår så att man kunde tagit sovmorgon idag! Tröööttt är vad jag är..
Jag pratade igår med Hampus Linde två timmar i telefonen, det var trevlans! :D Jag pratade i torsdags med honom i 2 tim 2 min och 52 sek ;) Alltid lika kul :D
Jag vill fetsa på lördag, är så festsugen! Mina närmaste klasskompisar var ju på fest i fredags då jag inte kunde komma med eftersom jag åkte på utbildning. Nu pratar de knappt om annat än festen! Jag hade väldigt kul på utbildningen, men det är bara det att jag inte kan dela den glädjen med någon annan här i skolan, men det kan alla andra göra om festen i fredags! Trååk!
Samhällskunskapen börjar 9.55 så det blir till
 och sitta här tills dess och göra ingenting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0