Onsdag

Nu har jag äntligen kommit hem och hunnit varva ner lite. Efter skolan drog jag till volleybollen och tränade i två timmar, det var lika kul som vanligt med allt gott folk där! Jag pratade en liten med Zaid på vägen till bussen, han är trevlig, men han kallade mig bonde för att jag bor i Björklinge, han är bara avis ;) haha! Men hellre bonde än stadsbo! ;)
Jag tog sedan bussen hem, åt lite mat och drog sen till min gamla skola där det var öppet hus. Där träffade man en massa gamla lärare och vänner, det var trevligt! Sen drog jag till gårn den sista timmen som var kvar, där satt jag och pratade lite med Jocke, Robin och fler.
Jag fick sällskap på promenaden hem av Robin, trevligt! När jag kom hem gjorde jag en liten fruktsallad, den blev otroligt god! Nu sitter jag här vid datan och gör ingenting, ska väl gå och sova snart!
Puss

    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0