drömmar och horoskop

Jag hade väldigt konstiga och blandade drömmar inatt! Jag drömde bl.a. om att jag var på en djurpark med en grupp ungdomar. När vi kom till krokodilfloden så skulle vi gå över en smal gång över vattnet och sedan dra i en spak som gjorde att gången sjönk ner under vattnet (man var tvungen att göra det när man gått över). Jag var såklart dum och drog för tidigt i spaken, så hela jag sjönk snabbt ner i vattnet. I panik simmade jag allt vad jag kunde över till andra sidan där alla stod och skrek på mig. Plötsligt kände jag att jag la handen på en krokodils nos!! Det var sjukt läskigt! Jag hann som tur var upp, men det gjorde inte en annan tjej som också hade ramlat i. Hon blev krokodilmat!
Senare drömde jag att en okänd kille på en fest började ragga på mig. Han missbrukade heroin!
Man brukar ju drömma om saker man upplevt under dagen eller tänkt på. Men krokodilmat? Haha! Heroindrömmen fick jag nog ifrån att jag var i sthlm igår och gick på det sk. "knarktorget" eller vad alla nu kallar det..
På morgonen sen så läste jag mitt horoskop i FRIDA-tidningen. Det var nästan lite skrämmande verkligt! Det stod saker som "Håll ut - även om du blir uttråkad under en resa. Det blir roligare efter ett tag." Hur bra skulle inte det kunna passa in på mitt utbytesår? :O  I början kan det ju bli jobbigt när man knappt förstår något av vad tyskarna säger, men med tiden så lär man sig språket, då blir det roligare! Shit... ibland tror jag att de där horoskopen talar ganska mycket sanning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0