Heldag i sthlm med tyskarna!

Idag har jag varit i Stockholm hela dagen och shoppat med min blivande tyska värdfamilj! Det var superkul och mysigt att vara med dem en hel dag. Alla var inte med hela tiden, lillebrorsan och pappan var på Tekniska muséet, men vi åt middagen tillsammans.
Först hittade jag inget kul att köpa, men sen efter ett tag hittade jag två långärmade tröjor, ett linne och ett halsband. Stackars Matthias fick följa med oss flickor in på tjejaffärer och kolla kläder. Jag har lärt känna honom ännu mer nu, han är trevlig och snäll! :)
Efter shoppingen och middagen så åkte vi till Arlanda. Där åt vi en glass tillsammans innan vi lämnade av Matthias eftersom han skulle åka hem till Tyskland. Snart får man se honom igen, för det är inte lång tid kvar tills det är JAG som står där på arlanda redo för att åka!
Ikväll blir det till att slappa och kanske börja skriva packlista...

  
Klart man är glad när man träffat sin fina värdfamilj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0