Rolig kväll!

Tack brudar för igår! Vi var få, men hade väldigt roligt ändå! :D
Jag, Sara och Eve åkte tåg tillsammans hem till Ellmina på inflyttningsmiddag. Vi åt tacos och satt sen och snackade massa roligheter, skit och allvar. Vi flummade runt och klädde oss i snygga brillor, tog lite fina bilder m.m. När Evelina tog tåget hem så gick jag, Sara och Ellmina vidare hem till någon Ellmina kände och satt där och häckade ett tag. Vi flummade och skrattade på vägen till bussen. Vi fjollade i rabatter och på stolpar...
Sen tog jag och Sara farväl av Ellmina och tog bussen hem. Sara sov över hos mig och det tog lång tid innan vi höll käft och kunde somna! Vi fjollade och asgarvade ett bra tag innan vi blev allt för sömniga.
Imorse åt vi frukost ute på min lilla uteplats, myspys! Vi åt fil med müsli, mackor, mjölk, kaffe och melon, mums!
Nu sitter jag och gör ingenting. Har hjälpt till och packat in flyttsaker i huset och läst bloggar, inget mer. Jag funderar på att dra in till stan och träna lite, men jag är inte så jättetaggad...
Vill hellre sitta hemma och sy och slappa lite, men måste träna!


 

En fräck liten kissekatt gick på vår tomt imorse. Den var väldigt söt och vågade komma ganska nära innan den vände och stack sin väg. Det har också regnat idag, det kom världens skur ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0