Grönan hela dagen

Idag drog vi KU-ungdomar från Bälinge och Björklinge till grönan! Det var as kul! Jag provade såklart nya Insane, det var på gränsen att den inte var värd att vänta 45 min i kö, eftersom man fick huvudvärk av den. Men den var rätt galen och kul, så den var godkänd ;)
Jag åkte det mesta förutom t.ex. favoriten extreme och vilda musen. Dagens citat kom från Andreas. Vi diskuterade vad vilda musen hette (kom förslag som "flygande musen") och Andreas kom in med kommentaren: "mus som mus" x)
De sista minuterna spenderade jag och Alexandra i att stå i kön till extreme utan resultat. Vi var tvugna att dra, och jag hade inte ens åkt min favorit! Det sög lite :/
På vägen hem hade jag och Gustav vårat klassiska deep-talk, alltid lika mysigt! Jag andades in helium från en tv4-ballong och pratade lite roligt med! (tv4 hade någon filminspelning på grönan fram till 12.00, undrar vad de filmade...)
Nu ska jag dra och sova lite, puss hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0