Måndag och tandläkaren - IGEN!

Igår käkade jag upp hela den tillfälliga lagningen i ena tanden som jag lagat! Haha, så dumt! Så då var det ju bara att trasta över till tandläkaren igen och laga, jag börjar ju bli stammis där!
Skolan idag var ju som vanligt, inget speciellt som hände. Ikväll var det KU och det var väldigt roligt, Tinde och Jakob började leka mer lera, och jag trodde aldrig att som skulle sluta heller! Hehe jag filmade hela leken och la upp på Youtube! Haha
Snart ska jag gå och sova, då ska jag drömma om den söte killen jag spanar in, han är så sjukt fin! Kan inte sluta tänka på honom, sitter och drogar mig med bilder på honom.... ^^
Bilderna nedan visar en bild jag ritade ikväll på KU och en gammal bild som jag tagit, som jag hittade nyss.
Puss hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0