Lördag

Jag är lite dålig på att blogga, så inläggen uppdateras ibland när jag har tid. I helgen blir det till att slappa eftersom man inte har något jobb eller plugg att göra!
I torsdags var det skola, sen stan med Calle med company. Calle ritade lite på min fot, visste inte att han var så duktig på att rita! Finns bild längre ner på inlägget. På kvällen blev det ett medel-pass på Friskis & Svettis, as skönt! Har inte varit på sånt pass på länge men nu blev det äntligen av!
Igår var det skola, sen intensivpass på Friskis och kvällen tillbringade jag i Knivsta med Calle, Erik, Patrik och hans kompis Clas, Sofie och Richard. Jag, Patan, Calle och Clas åt fettismat på nån pizzeria, Erik kom dit med. När vi ätit klart så gick vi och sparkade lite boll. Sofie och Richard hängde på. Sen gick vi hem till Patan och segade lite innan jag och Erik skulle ta tåget hem. Vi missade det och min käre far blev inte glad! Jag lyckades ändå komma hem till slut. Jag tog 00.39-tåget och fick sen skjuts av Jocke, som var så snäll och offrade sig! Tack Jocke!
Idag har jag degat och städat huset - speciellt mitt rum, det behövdes! Det blir ingen träning idag, för idag är det vilodag! Har tränat 4 dagar i rad, kan behövas lite vila eftersom min kropp inte är van att träna så mycket! Jag är lite otränad..
Nu ska jag fortsätta städa lite, sen vet jag inte vad jag ska göra, om jag kanske ska fråga Agnes om hon vill göra ngt ikväll!
Puss hej!

  


Kommentarer
Postat av: johanna

fina bilder :) och fin blogg

2009-06-07 @ 12:08:43
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0