7 håltimmar & shopping

Idag hade jag hela 7 håltimmar! Först fyra timmar på morgonen (hade jag vetat det innan jag åkte till skolan så kunde jag ha sovit längre) och sedan tre timmar efter den enda lektionen som jag hade. Jag drog med Martha in till stan och shoppade i ett par timmar. Jag fick med mig en halsduk från Zara, klänning från Vero Moda och strumpbyxor från Pimkie. Halsduken har jag så länge velat ha. Har varit så avis på alla som gått omkring och myst i såna halsdukar! Men nu slipper jag vara avis! :)



 

Svart basklänning ifrån Vero Moda, alltid bra att ha!
De är inte lika populära här i Tyskland, som i Sverige,
så det har varit svårt att hitta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0