Ingen halloween..

Nej ikväll blev det inget halloweenfirande. Jag orkade inte gå ut eftersom det var lite brist på sällskap, plus att jag inte hade något att klä ut mig till och maskeradshopen var stängd idag. Så jag drog ner på stan med lille Max, tog en kort sväng genom några butiker, och tog sedan med mig pojken hem så han fick träffa min värdfamilj. Gabi tyckte att han var väldigt trevlig och pratglad, vilket gjorde mig glad! Jag har inte hört än vad de andra tyckte, men jag hoppas de tyckte bra om honom!
Vi lagade pasta carbonara som blev supergod och gick sen upp på mitt rum. Jag visade massvis av bilder på min riktiga familj och vänner hemma i Sverige. Saknar dem så mycket!
Jag har varit här i 2,5 månad nu, men det känns som minst 5 månader....
I miss Sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0