Slappa mer då!

Inatt hade jag en riktigt härlig dröm, jag drömde att jag var på G med Edward Cullen! Mumsigt värre, man ville ju inte vakna!
Idag hade jag den kortaste skoldagen någonsin. Den enda lektionen jag hade var biologi 8.00-8.45 och på den lektionen gjorde jag inte mycket. Jörgen satt och förklarade för mig hur allting fungerade med alla atomer och sånt skit.
Jana kom tillbaka idag efter 1,5 veckas svininfluensa - jippi! Hon fick två kramar, hoppas att hon inte hade några baciller kvar, jag vill ju inte bli smittad!
Jag åkte hem och snackade lite i telefon med älskling, sen somnade jag och sov fram till 14.00. Jag hade tänkt sova max 2 timmar men det blev istället det dubbla! Det var sjukt skönt att sova. Jag drömde dock mardrömmar om en stor späckhuggare som simmade omkring i Fyrisån och åt upp folk. Den kunde hoppa upp på gatan också, läskigt! De flesta dog men många fick sina kroppar helt sönderslamsade och ansiktena förvandlades till djuransikten.... hm.... fråga mig inte varför jag drömmer sånt här!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hehe, härlig dröm du hade.

2009-11-26 @ 16:42:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0