Trädgårdsarbete

Jag vaknade upp idag vid 11, åt frukost, surfade lite på internet och drog sedan ut i trädgården för att kratta löv. Det var riktigt härligt, man får en så skön känsla efteråt när det är färdigt! Medan jag och Kristina krattade löv så sprang Luna omkring och nosade och grävde i varje hål i marken där små underjordiska djur bor. Vi hittade en skinnflådd fågel som låg död på marken, jag antar att det var Luna som rensat den på fjädrar..... Hemskt!
Efter lunchen åkte jag, Gabi och Kristina iväg till en trädgårdsaffär. De hade otroligt mycket julsaker! Jag köpte två små söta saker som jag ska ge till två vänner hemma i Sverige. Kan inte säga vad det är eftersom de kanske läser detta inlägg!
Max ringde precis och frågade om jag ska med och äta på restaurang, måste fråga Gabi först om det är okej. Får se sen hur det blir!
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0