bloggar

Sitter och läser igenom olika bloggar nu. En del är tråkiga och en del är roliga eller intressanta. Det är en jävla hysteri om att höja sitt eget besökarantal hela tiden... Sånt pallar man liksom inte med! Vissa lägger in kommentarer på andras bloggar med reklam om sin egen blogg. Själv blir jag rätt irriterad när folk gör så i min blogg, speciellt om det visar sig att bloggen är skittråkig. Jag själv bloggar i princip bara för att det kan va kul att "spara" det som händer om dagarna, som i en dagbok (tycker om att dokumentera i bild, text och film). Sen om andra tycker det är kul att läsa så är det ju ett plus i kanten!
Min favoritblogg är Kenzas blogg, eftersom hon skriver på ett sätt som är roligt, normalt, jordnära, smart osv. Jag förstår inte riktigt hur hon lyckas med sitt skrivande. Varje inlägg hon gör blir helt lagom!
Bloggare/bloggerskor jag inte gillar är de som tror att de är bäst på allt, snyggast på jorden eller att de är superkändisar. Vad är det för kul med att läsa sånt? Det är det där egoistiska, falska och ytliga som jag inte gillar. Sönderpumpat och översminkat - nej tack!


Kommentarer
Postat av: Slaensan

kan jag lova att jag gör syrran min ;)<3

2009-10-06 @ 15:18:34
URL: http://slaensan.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

hur har du det där borta? :)

2009-10-06 @ 16:25:27
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: okej :) fett najs! :)

2009-10-06 @ 17:07:19
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0