Det går inte alltid som planerat!

Innan jag åkte ner hit till Tyskland så var jag stensäker på att jag inte skulle gå och skaffa en tysk grabb...Men vad tror ni man gör då? Jo precis tvärtom! Träffade en megamysig grabb för några veckor sen på ett party, som jag nu har träffat ett par gånger. Jag som faktiskt gillar singellivet... Men det får jag släppa nu, för om jag inte tar chansen nu så kanske jag missar något riktigt fint. Jag har ju gått och blivit förälskad i denna tyska grabb. Han behöver liksom inte göra något för att jag ska smälta!
Dumma tysk.... :)

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? / fröken bitterfitta

2009-10-07 @ 20:32:44
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

jaa men de tär jätte bra, man ska va nöjd me de man har lixom =) ja hoppas ja me!



hoppas du ha en fin vecka =)

2009-10-07 @ 22:27:44
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0