Myspys

Handbollsträningen igår kväll gick bra, trots att jag var så trött. Vi var bara 5 pers plus Helmut som tränade. Har inte tränat på över 2 veckor! Har blivit riktigt lat, haha!
Senare på kvällen åkte jag till Max och sov kvar där tills idag. Idag var vi som ett gift par, vi gick och handlade mat (han bor i studentrum, så han sköter maten och allt sånt där själv). Han tyckte att jag skulle ta med mig lite Chokomel, mini butter croissants och karamell milchcreme (som nutella), så han köpte ett lass åt mig. Han vill säkert att jag blir fet! haha :P
Ikväll blir det myskväll hemma. Ska nog ner och se lite på tv senare. Har inga planer alls för morgondagen, min sista lovdag, så vi får se vad söndagen har att bjuda på!
Hej och hå!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Det hade nog inte varit så roligt för henne. Tänk dig själv om någon filmade dig spyfärdig. hemskt :S

2009-10-24 @ 20:25:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Det är ju iofs sant! ;P

2009-10-24 @ 21:35:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0