Håltimmar överallt

Tjopp! Idag blev det tre lektioner med håltimmar mellan varje. Håltimmarna spenderades lite på cafe, Mc Donald's, lite bokläsande m.m. Dumma Firat knockade mig i bakhuvudet idag, fattar inte varför! Vad vill han egentligen? Pallar inte...
Idag kom paketet hem, som jag och Gabi beställde för några dagar sen. Det innehöll papperspennor för skuggning, kolpennor, och knådsuddgummi plus Gabis saker! Äntligen kunde jag fortsätta med min Twilightbild! Jag har kommit en bit på vägen, men det är en del som måste fixas.
Imorgon blir det skola, träning och sen party med Jana och hennes kompis! :)



Den är inte klar än, får se om jag orkar göra klart den någon gång i framtiden.
Bellas ansikte ser helt snett ut och jag kan inte riktigt få till Edwards riktiga ansiktsuttryck,
att jag aldrig lyckas göra perfekt och bli 100% nöjd...
Fast det är kanske meningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0