Mitt första tyska party!

Igår var jag på mitt första party här i Tyskland. Det var väldigt kul och sjukt svettigt! Man behövde inte ens röra sig för att bli dyngblöt av svett! Jag var där med Jana och Betti. Jag och Jana raggade upp två killar, som nu ville vara med oss ikväll. Men jag känner för att stanna hemma och ta det lugnt och Jana skulle på födelsedagsfest ikväll. Jag ska färga håret och pyssla lite här hemma, orkar som sagt inte dra iväg.
Mitt tyska ragg är en snygging kallad Max. Hans engelska är inte den bästa, men huvudsaken är att man förstår honom. Han är tävlingscyklist, lite tufft! Jag vet inte vad han tycker om att jag lägger upp bild på honom, men... en liten borde väl inte skada!
Idag blev det lite shopping i Chorweilers centrum. Hårtoning och annat fick jag med mig hem och jag ska snart sätta igång toningen, det blir chokladbrun (som vanligt). Jag ska i framtiden skippa permanent färg, eftersom jag hatar den fula utväxten som kommer efter ett tag, plus att jag vill ha tillbaka min naturliga hårfärg.
Jag drog sen iväg på handbollsmatch som mitt lag spelade. När jag kom dit fick jag reda på att jag fått mitt spelar-leg. nu, så jag får spela match nu!! Jippi! Det verkar som om min tränare litar på mig och mitt spelande, för han vill att jag ska spela match. Hade jag vetat tidigare att mitt spelar-leg. var klart så kunde jag ha spelat idag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0