slappardag

Idag har jag inte ens satt en fot utanför huset. Jag hade helt enkelt ingen lust att göra något speciellt idag så det blev en slappardag. Jag har virkat klart mössan, spelat Wii, städat rummet och övat tyskaglosor.
Det har duggregnat till och från hela dagen, men ingen större regnskur.
Min tyska förbättras smått för varje dag och i nuläget pratar jag bara lite tyska. Det är lättare att skriva på tyska än att prata, för då får man mer tid till att tänka och kan sätta ihop meningarna lite bättre. På msn skriver jag alltid på tyska till vännerna här nere, det är väldigt bra för de hjälper mig och rättar ofta när jag skriver fel, vilket gör att jag lär mig att skriva rätt.
Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0