Slappdag

Det blir bara roligare och roligare för varje dag som går! Alla är så trevliga och roliga! Idag hade vi 11:or ingen riktig skoldag utan hade något arbete med presentationer m.m. Jag kunde inte göra något av det där så jag fick rita istället. Vi satt i samma klassrum från 8.00 till 13.00! Jag förstår lite mer nu när folk pratar tyska, det är skönt! Och jag har sagt till kompisarna att de ska prata tyska så mycket som möjligt med mig.
Ikväll ska jag på min första handbollsträning, det kommer bli så kul! Hoppas att man får åka bil både dit och hem, eftersom det spöregnar!
Bilderna nedanför är de som jag ritade idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGA :D

2009-09-08 @ 18:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0