Sovmorgon och Twilight

Det blev en oplanerad sovmorgon imorse! Jag hade totalt glömt bort att ställa väckarklockan igår, så jag vaknade upp 9.00 istället för 6.00! Tur i oturen så var det ändå en slappar-skoldag idag och jag skulle inte göra någonting på lektionerna eftersom jag inte kunde göra uppgifterna (allt var på komplicerad tyska). Så jag lät bli att åka till skolan, hade jag åkt dit så skulle jag suttit och glott i väggen i tre timmar...
Jag satt istället hemma och såg Twilight och åkte senare till en skola som har tyskakurser. Jag fick skriva något test för att se vilken kurs jag skulle passa in på. Helt värdelös var jag inte på tyska, så jag skulle kunna gå nivå 2 om jag vill. Frågan är nu bara om jag vill gå den tyskakursen. Det kostade 192 euro för tre månader (2 ggr/v), vilket jag tycker låter dyrt! Jag ska nog försöka plugga på egen hand, det är lite billigare!
Innan jag åkte hem så drog jag till Chorweiler och handlade lite nödvändiga småsaker. Choklad går för tillfället under rubriken "nödvändigheter" eftersom jag tränat de senaste dagarna, inte käkat så mycket sötsaker sen jag kom hit till Tyskland och är supersugen! :)
Jag håller just nu på att rita en bild på Edward och Bella i Twilight, den kanske kan bli lyckad!


Köpte läppbalsam med jordgubbssmak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0