Tre håltimmar

Man kan ju bli lite less ibland! Jag hade först tre lååångtråkiga lektioner då jag skulle sitta och lyssna på presentationer som jag inte fattade något alls på, sen hade jag tre långa håltimmar innan sista lektionen. Sen när jag väl fördrivit tiden i tre håltimmar och är på väg till sista lektionen så möter jag klasskompisarna som säger att vi inte ens hade någon lektion! Jag blev lite smått irriterad eftersom läraren som vi skulle ha, hade sagt en timme innan att vi skulle ha lektion!
Aja, sånt händer. Skönt i alla fall att vi slapp lektionen!
Jag, Gabi och Martina var nyss i Dormagen för att se Martina spela match. De förlorade mot ett amerikansk lag som (enligt mig) inte spelade så schysst! I slutet var nästan alla tjuriga och det var inte alls kul att se på. Imorgon har jag handbollsträning igen, det kommer bli kul!
Jag måste nog gå och duscha lite nu, mitt hår är kaos.
Tschüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0