Päronen

Oj, oj, nu har päronen fått adressen till min blogg, nu får man passa sig för vad man skriver här! Nej då, jag är ju ett litet ängelbarn som alltid! Hehe ;)
Det är kanske bättre att de läser i denna blogg än min resedagbok, eftersom jag uppdaterar mycket oftare här. Dock skriver jag lite bättre inlägg i resdagboken, här i den vanliga bloggen skriver jag bara onödigheter..
Tänk så bra att det finns internet och telefoner, utan det så hade min familj, vännerna och släkten där hemma i Sverige inte haft en blekaste aning om vad jag gör under mitt utbytesår! Då slipper jag också berätta ALLT när jag kommer hem, det kan ju bli lite jobbigt att återberätta allt som har hänt under 11-12 månader utomlands!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; hehe tycker du? tack :) man gör dock till rösetn ( konstigt nog ) när man är med i videos.. hehe :)

2010-04-25 @ 21:29:32
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0