slapp..

Vad har hänt med mina perfekta nätter då jag sover oavbrutet tills väckarklockan ringer? Nu vaknar jag ibland upp lite då och då, imorse vid 04.10 vaknade jag upp pissnödig... Efter toabesök kan man ju inte somna om heller, så då fick jag ligga vaken en stund och filosofera.
Drömde en massa konstiga saker inatt, en av drömmarna var om att jag hade en piercing i läppen med megastor kula som jag ville byta, min pojkväns lillasyster skulle hjälpa, men när hon hade bytt kulan så råkade hon göra en till piercing på sidan! Efter det så var hela min mun förlamad och jag kunde inte prata, men grabben min sa att jag skulle sluta larva mig. Haha, mongodröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0