Sommrig klänning

Nu blev jag osäker, heter det sommrig eller somrig? Tror att tyskan börjar ta över mitt modersmål, illa! Sommrig låter bättre...
Skit samma, jag var i alla fall i stan idag och gled omkring i hela 6 timmar! Usch så slut i benen jag var efter det. Det enda jag hittade under alla dessa timmar var en sketasnygg vit spetsklänning. Kunde knappt sluta skåda mig själv i spegeln när jag hade den på mig, fick tillslut tvinga mig själv ur den så att jag inte fastnade där för evigt.
Så, nu har ni fått höra min kärleksförklaring till mitt nyaste klädesplagg, frågan är nu vad NI tycker om klänningen.


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Jättefin var den! Riktigt somrig (med ett m ;-)) som du säger. Jag vet förresten hur det är när man blandar ihop spraken. Jag pratar dagligen bade svenska, engelska och tyska pa jobbet, sa ibland blir det lite fel =D



Svar: Jag maste nog erkänna att jag inte saknar Sverige. Människorna saknar jag, men inte Sverige i sig. Hihi, vill ni bada att det ska funka sa gör det säkerligen det =) Det är bara att kämpa pa. Aha Uppsala, själv kommer jag fran Värmland.



Ha en bra söndag.

2010-04-18 @ 10:22:55
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Sofie

snygg!

2010-04-22 @ 06:55:20
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0