Vita converse blev det!

Jag gick och införskaffade mig ett par converse igår, så snygga! Lyckades idag smutsa ner dem litegrann, så klantigt...
Igår var jag inne i stan med en tjejkompis ifrån skolan, det var kul! Jag köpte endast conversen och lät bli att gå och förälska mig i andra småsaker. En matchande vit jacka köper jag senare, när våren kommer på riktigt, man kan kalla det för vår nu men det är fortfarande lite för kallt (+10 nu). På kvällen hade jag handbollsmatch och jag fick spela mer än vanligt. Jag lyckades spela rätt bra men i helheten så spelade båda lagen jäkligt dåligt. Vi förlorade, tråkigt!
På kvällen åkte jag till älskling och idag var vi ute i stormvädret och promenerade i två olika parker. Det blåste tydligen 125 m/s, träd har fallit och grenar och kvistar ligger överallt i och runt staden. Vi käkade tjockismat på Mc Donald's, mumsigt! Sen latade vi oss framför tv:n till en skitdålig film, Drag me to hell.
Jag kom för sent hem och värdmamman var sur. Synd att jag alltid ska glömma att meddela när jag kommer hem senare än planerat. Eller synd att jag ens ska planera en tid när jag ska komma hem, eftersom jag alltid kommer hem lite senare än planerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0