Äntligen!

Äntligen har min tyska värdbror kommit hem ifrån sjukhuset. Han blev nämligen misshandlad av tre idioter och fick ansiktet och ena örat sönderslaget. Misshandeln berodde på att brorsan försökte ta tillbaka en jacka som grabbarna hade stulit, han lyckades få tillbaka jackan (som tillhörde hans kompis) men fick betala dyrt. Hans egna jacka och halsduk fick han inte tillbaka. Hans ansikte såg mycket bättre ut än vad jag hade väntat, men örat var lite blått/grått. Jag som hade gått omkring och trott att det var jätteilla eftersom de sa att han hade brutit käken, men så var det tydligen inte alls, tur det! Han verkade vara väldigt glad av att få komma hem ifrån sjukhuset, eftersom han gick och skrek "Jag är tillbaka, jag är tillbaka!!!" hur mycket som helst och kramade allihopa. Haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0