Gårdagen

Igår hade jag ingen tid att blogga, så det blir en liten uppdatering nu.
Först blev det ett par timmar skola, sedan drog jag in till city för en liten promenix mellan karneval-affärerna och fika med utbytesstudenten Brock ifrån USA. Vi kollade först runt lite bland roliga brillor, masker, hattar, peruker och allt annat man kan klä ut sig med.
Vi gick hela shoppinggatan och tillbaka innan vi hamnade på Starbucks med varm choklad. Vi kom dit vid 16.30 och gick ut vid 20.00! Rätt lång pratstund! Helt sjukt hur mycket vi hade att snacka om, riktigt kul. Han är en så trevlig och rolig människa, så det finns så mycket att prata om.
När jag kom hem ifrån stan så hade jag fått ett svarsmail ifrån mina föräldrar hemma i Sverige, jag hade frågat dem om jag fick pierca mig och det var okej! Jag hade inte riktigt räknat med att få ett "ja", så det var kul att höra :)
Piercingen blir av någon/några veckor efter karneval, antagligen i mars. Det kommer att bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0